Nyt fra Schnack # 73

En seriøs liebhavermægler

AF Adam Schnack

 

Min ambition som ejendomsmægler er at være en seriøs liebhavermægler, der med de rette tilknyttede fagfolk og driftige sparringspartnere, kan udvikle ejendomsmæglerbranchen og lykkes med det gode salg.

Jeg vil møde mine kunder på de platforme, de kommunikerer på. Således tilrettelægger vi for hver ejendom jeg får til salg en specifik kampagne, der er nøje tilrettelagt den forventet kundegruppe. Mediefladen strækker sig lige fra de digitale platforme på Berlingske og Børsen til sociale medier, som Facebook og Instagram. Naturligvis min egen hjemmeside og naturligvis involveres mit omfattende netværk fra sag til sag, som synes relevant for den enkelte. Trykte kampagner kan iværksættes efter ønske, ligesom vi gennem tiden har arrangeret en lang række forskellige events for at skabe særlig opmærksomhed på en bolig. Lidt paradoksalt kan man sige, at meget af min metode er velkendt fra gamle dage. Jeg dyrker nemlig oprigtigt mit netværk, og søger at koble købere med sælgere på linje med deres behov.

 

Et særligt køberkartotek og skuffesager

Nogle kunder ønsker ikke at deres ejendom bliver synlig på diverse platforme, hvorfor disse ejendomme kræver et særligt køberkartotek og et stor netværk. Flere og flere ejendomme sælges som skuffesager, hvilket betyder at de aldrig kommer på det offentlige marked, hvor der opleves en fordobling over de sidste fire år ifølge Boligsiden. I 2019 er hele 11% blevet solgt som skuffesalg, hvorfor I altid er velkomne til at kontakte os med jeres ønsker og behov til en ejendom, og så vil vi kontakte jer så snart vi får noget til salg der måtte opfylde disse. Det giver et naturligt forspring på et marked, hvor særlige ejendomme bliver solgt som skuffesalg og derved uden at blive offentligt til salg.

I kan skrive jeres ønsker og behov til magnus@adamschnack.dk

Læs mere her:

Andel af huse solgt fra skuffen er fordoblet på fire år

 

Til top