OM ADAM SCHNACK

MENINGSFULDE BOLIGER

Min ambition som ejendomsmægler er at være en seriøs liebhavermægler, der med de rette tilknyttede fagfolk og driftige sparringspartnere, kan udvikle ejendomsmæglerbranchen og lykkes med det gode salg. Det er ikke snakken om tal og kvadratmeter, som tænder mig, men derimod de historiske fortællinger og de finurlige detaljer, der omkranser enhver form for interessant arkitektur. Det er livsnerven, som gerne skal gennemsyre et hjem. Jeg vil ind under huden på folk for at fornemme deres præferencer. Mit arbejde som ejendomsmægler tillader mig at dyrke min store interesse for arkitektur, kunst og interiørdesign. Mit arbejde er naturligt min hobby, og min erfaring i ejendomsmæglerbranchen har givet mig et indblik i markedet og mine kunder, som jeg hver dag forener i en naturlig formidling af eksklusive ejendomme. Vi lægger vægt på den personlige oplevelse og den eksklusive præsentation af boligerne. Derfor præsenteres hver bolig som sin egen – fordi den er sin egen. Jeg præsenterer kun ejendomme, som jeg selv synes er interessante. Jeg forsøger aldrig at puste luft i noget, som ikke er meningsfuldt. Jeg lever i mit arbejde gennem en troværdig og meningsfuld kommunikation, hvor min passion er at formidle landets eksklusive boliger. Det lyder måske lidt plat, men det er sandt!

 

STYLING OG FOTOGRAFERING

Vi går kompromisløst efter bedste resultat, også i detaljerne. Derfor er jeg meget stolt at vores tætte samarbejde med interiørdesigner Nadia Olive Schnack og fotograf Lars Gundersen, som står for styling og fotografering af de ejendomme som jeg får til salg. Et omhyggeligt arbejde, der sigter efter at præsentere hver bolig i sin naturligt skønne og ærlige form. For mere se også www.nadiaoliveschnack.dk

 

KOMMUNIKATION OG ANNONCERING

Jeg vil møde mine kunder på de platforme, de kommunikerer på. Således tilrettelægger vi for hver ejendom jeg får til salg en specifik kampagne, der er nøje tilrettelagt den forventet kundegruppe. Mediefladen strækker sig lige fra de digitale platforme på Berlingske og Børsen til sociale medier som Facebook og Instagram. Naturligvis min egen hjemmeside og naturligvis involveres mit omfattende netværk fra sag til sag, som synes relevant for den enkelte. Trykte kampagner kan iværksættes efter ønske, ligesom vi gennem tiden har arrangeret en lang række forskellige events for at skabe særlig opmærksomhed på en bolig. Lidt paradoksalt kan man sige, at meget af min metode er velkendt fra gamle dage. Jeg dyrker nemlig oprigtigt mit netværk, og søger at koble købere med sælgere på linje med deres behov.

 


ADAM ER UDDANNET EJENDOMSMÆGLER
MDE.
OG CAND.MERC. (PHIL.).

 

MED ADAM SCHNACK

 

SE ALLE BOLIGER TIL SALG

Gem

Til top